NVTours

ПРОМО! Почивка в Lighthouse Golf & Spa Hotel 5*, Балчик

Специален пакет Лято 2020

Валиден за резервации направени в периода: 29ти Май до 20ти Юни 2020
Валиден за резервации с престой в периода: 1ви Юни до 15ти Септември 2020

NVTours NVTours NVTours NVTours
Валидна от: 01.06.2020 до: 15.09.2020Транспорт:

Цени от 80 лв.

Държава: БългарияВреметраене: 2 дена

Полетата с * са задължителни.

Дестинация:

ПРОМО! Почивка в Lighthouse Golf & Spa Hotel 5*, Балчик

Име, фамилия:*
E-mail:*
Телефон*:
Дата на заминаване:
Брой туристи:
Брой дни:
Допълнителни изисквания:
  - виж

Цените са на човек на пакет настанен в двойна стая с гледка голф при минимум двама

 

01/06-15/06

16/06 - 15/07
23/08 - 15/09

16/07-22/08

1 Нощувка с All-inclusive

80 лв

N/A

N/A

3 Нощувки с All-inclusive

240 лв

384 лв

438 лв

5 Нощувки с All-inclusive

400 лв

620 лв

720 лв

7 Нощувки с All-inclusive

560 лв

840 лв

980 лв

Цената включва:

  • Съответния брой нощувки на база изхранване All Inclusive
  • Използване на спа съоръженията: парна баня, турска баня, финландска сауна, инфрачервена сауна, приключенски душове, джакузи, релакс зона
  • Вътрешен басейн отопляем басейн с минерална вода
  • Използване на външен басейн с чадър и шезлонг
  • Използване на фитнес център
  • Наем на голф клъб и 20 топки за тренировъчното голф игрище/ driving range*
  • 30 мин ползване на мини-голфа в комплекса*
  • 30 мин ползване на петанк игрището в комплекса*
  • Чадър и шезлонг на плажа /плажа е на 10 мин с кола от хотела | предлага се безплатен шътъл/*
  • Паркинг;
  • ДДС 

*с предварителна резервация на рецепция според заетостта на обекта

Изхранването включва:

  • Закуска (07:00 - 10:00ч) на бюфет или по сет меню според заетостта на обекта;
  • Обяд (12:30 - 14:00ч) на бюфет или по сет меню според заетостта на обекта;
  • Вечеря: (19:00 - 21:00ч) на бюфет или по сет меню според заетостта
  • на обекта;
  • Безалкохолни напитки, минерална вода, газирана вода, сок, шварц кафе, чай, наливна българска бира, вино на чаша (бяло, червено или розе) и български алкохолни напитки в бара.

 

Отстъпки за деца:

  • Деца до 3 ненавършени години се настаняват безплатно на база пакета.
  • Първо дете от 2 до 12 ненавършени години се настанява безплатно на база пакета.
  • В двойна стая могат да се настанят максимум 2ма възрастни с 1 дете до 3 години и едно дете до 12 години
  • Не се предлага единично настаняване по офертата

 

Условия за резервации и анулации:

  • Офертата е валидна за нови резервации направени от 29/05/2020 до 20/06/2020.
  • Хотелът запазва правото си да спре офертата по всяко време без предварително предупреждение.
  • Офертата не се комбинира с други отстъпки.
  • Анулация е възможна не по-късно от 20 дни преди датата на настаняване.

 

******************************

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ГОСТИ НА ХОТЕЛА - COVID-19

 

Безопасност при пътуване

Нашият най-голям приоритет е безопасността и сигурността на гостите отседнали в хотела, както и на персонала ни. В тази връзка взимаме най-стринките мерки и високи стандартни за хигиена и почистване. В следствие на разпространяването на заплахата от Корона вирус още преди извънредното положение ние взехме много допълнителни мерки, препоръчвани от здравните организации, за да може хигиената в хотела да е на възможно най-добро ниво.

 

Актуализация / 28/05/2020 /: В момента в курорта се предлагат следните услуги и съоръжения:

  • Настаняване в хотелa / предварителна резервация е задължителна | хотелът не приема гости без резервация /
  • Голф игрището и зоната за тренировки
  • Ресторант Le Passage за закуска и вечеря а-ла-карт или на сет меню за гости на полупансион или All inclusive
  • 19th Hole Bar и Grill за обяд а-ла-карт или по меню на сет меню за гости на полупансион или All inclusive
  • Закрит отопляем басейн с минерална вода
  • Шезлонги и чадъри около открития басейн
  • Тенис кортове
  • Футболно игрище
  • Колела под наем
  • Масажи и СПА процедури
  • Рум сервиз

* За всички услуги и съоръжения е необходима предварителна резервация поне 24 часа, така че броят на хората, които ги използват, да може да бъде контролиран

Сега бихме искали да ви обясним какво биха означавали тези мерки за вас от вашата резервация до напускането:

  • На рецепцията ние сме поставили плексигласови прегради, които да защитават вас и нашите служители.
  • Въвеждаме използването на маски и ръкавици за персонала, когато е необходимо и препоръчително
  • Всеки служител, доставчик или външен представител на компанията, когато влиза в хотела, се подлага на проверка на температура
  • Ключ картите за стаите, химикалки и подобни предмети ще бъдат дезинфекцирани след всяка употреба
  • Мебелите в лоби зоната и всички общи части в хотела са пренаредени с цел предоставяне на по-голямо отстояние.
  • Нашите асансьори трябва да се използват от максимум двама души едновременно.
  • Почистваме и дезинфекцираме отново и отново: Затягаме циклите на почистване в нашия хотел и още по-внимателно и редовно дезинфекцираме всички повърхности като парапети, бутоните на асансьора и други често използвани повърхности в обществени зони. Честотата на почистване на общите части на хотела, включително: спа, конферентни зали, лоби, брави, асансьори, тоалетни в общите части и др., е завишена като се използва сертифициран болничен дезинфектант.
  • В общите зони ще намерите дезинфектанти.
  • В стаите за гости сменяме всички информационни документи, като например менюто на мини бар, след всеки гост. От съображения за хигиена не използваме хотелски брошури, флаери и карти на града. Можете да намерите тази информация на нашия уебсайт или като се обадите на нашите служители.
  • Разбира се, ние дезинфекцираме предмети като дистанционното управление на телевизора и сешоар след всеки гост.
  • Задължително служителите ни носят маска. Ние също го препоръчваме и на вас за ваша собствена безопасност.
  • Ние съхраняваме и приготвяме нашите храни и напитки в съответствие с настоящите изисквания на HACCP и допълнителни официални препоръки относно безопасността на храните. Ние също така планираме да наблегнем на храненето на открито, като планираме достатъчно места на терасите на ресторантите.
  • Можете да се насладите на нашата закуска в обичайното високо качество. В момента обаче не предлагаме бюфети и затова ви предлагаме селекция за стаята или опции по меню.
  • Моля, разберете, че поради правилата за разстояние, ние можем да предложим по-малко места в нашите ресторанти и затова ви молим да си запазите маса предварително.
  • Резервациите на маса са препоръчителни и за обяд и вечеря.
  • Силно ви молим да извършвате само безкасови плащания.
  • В нашия СПА център и фитнес център можете също да разчитате на подходящи условия за разстояние и засилени хигиенни мерки.
  • Известия в общите зони са налични за текущата ситуация и превантивните мерки, които можете да предприемате
  • Всички гости се наблюдават за признаци и симптоми на грип или настинка и при запитване е на разположение безконтактен термометър, ако искате да проверите температурата си
  • След като бъде въведена отново програмата за All-inclusive  бюфетите ще бъдат преработени и оборудвани в съответствие с официалните препоръки на СЗО и правителството
  • Някои съоръжения на хотела ще останат затворени до по-нататъшно уведомление
  • Има специална процедура за игра на голф игрището,
  • Шезлонги и чадъри на басейна и плажа ще бъдат пренаредени, за да позволят по-голямо отстояние един от друг
  • Хотелът ще работи с намален капацитет на стаите, до по-нататъшно уведомление, така че стаите да могат да бъдат оставени незаети поне за 24 часа след напускане на гостите 

В допълнение към всички тези мерки можем да ви уверим, че сме подготвени за спешна ситуация. От една страна, нашите служители са задължени да си стоят вкъщи с най-малките симптоми на заболяване. Също така, те инструктирани да следят за признаци на инфекция сред нашите гости и ако такива бъдат забелязани те ще се свържат с госта незабавно, ще го отделят в специална стая и ще се свържат с местните здравни власти. Затова, моля, не се колебайте да информирате нашия персонал, ако забележите някакви симптоми.

Ако в хотела действително се появи заболяване, всички мерки за опазване здравето на съответното лице и безопасността на всички останали хора в хотела са определени в нашия наръчник за спешни случаи и нашите служители са обучени съответно.

Разбира се, ние наблюдаваме текущата ситуация и адаптираме действията си спрямо нея.

  • В отговор на Коронавирус (COVID-19), комплексът може да поиска допълнителна документация от гостите, за да потвърди самоличността, маршрута на пътуване и друга подходяща информация.
  • В отговор на Коронавирус (COVID-19), в момента в имота се прилагат допълнителни мерки за безопасност и дезинфекция.
  • Някои от съоръженията и услугите за хранене и напитки в хотела могат да бъдат ограничени или недостъпни поради Коронавирус (COVID-19).
  • В отговор на Corona Virus (COVID-19), комплексът предприема стъпки, за да защити безопасността на гостите и персонала. В резултат на това някои услуги и удобства могат да бъдат с намалено работно време или недостъпни.
  • В отговор на Corona Virus (COVID-19), комплексът има намалено работно време на рецепция.

Цените са на човек на пакет настанен в двойна стая с гледка голф при минимум двама

 

01/06-15/06

16/06 - 15/07
23/08 - 15/09

16/07-22/08

1 Нощувка с All-inclusive

80 лв

N/A

N/A

3 Нощувки с All-inclusive

240 лв

384 лв

438 лв

5 Нощувки с All-inclusive

400 лв

620 лв

720 лв

7 Нощувки с All-inclusive

560 лв

840 лв

980 лв

Цената включва:

  • Съответния брой нощувки на база изхранване All Inclusive
  • Използване на спа съоръженията: парна баня, турска баня, финландска сауна, инфрачервена сауна, приключенски душове, джакузи, релакс зона
  • Вътрешен басейн отопляем басейн с минерална вода
  • Използване на външен басейн с чадър и шезлонг
  • Използване на фитнес център
  • Наем на голф клъб и 20 топки за тренировъчното голф игрище/ driving range*
  • 30 мин ползване на мини-голфа в комплекса*
  • 30 мин ползване на петанк игрището в комплекса*
  • Чадър и шезлонг на плажа /плажа е на 10 мин с кола от хотела | предлага се безплатен шътъл/*
  • Паркинг;
  • ДДС 

*с предварителна резервация на рецепция според заетостта на обекта

Изхранването включва:

  • Закуска (07:00 - 10:00ч) на бюфет или по сет меню според заетостта на обекта;
  • Обяд (12:30 - 14:00ч) на бюфет или по сет меню според заетостта на обекта;
  • Вечеря: (19:00 - 21:00ч) на бюфет или по сет меню според заетостта
  • на обекта;
  • Безалкохолни напитки, минерална вода, газирана вода, сок, шварц кафе, чай, наливна българска бира, вино на чаша (бяло, червено или розе) и български алкохолни напитки в бара.

 

Отстъпки за деца:

  • Деца до 3 ненавършени години се настаняват безплатно на база пакета.
  • Първо дете от 2 до 12 ненавършени години се настанява безплатно на база пакета.
  • В двойна стая могат да се настанят максимум 2ма възрастни с 1 дете до 3 години и едно дете до 12 години
  • Не се предлага единично настаняване по офертата

 

Условия за резервации и анулации:

  • Офертата е валидна за нови резервации направени от 29/05/2020 до 20/06/2020.
  • Хотелът запазва правото си да спре офертата по всяко време без предварително предупреждение.
  • Офертата не се комбинира с други отстъпки.
  • Анулация е възможна не по-късно от 20 дни преди датата на настаняване.

 

******************************

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ГОСТИ НА ХОТЕЛА - COVID-19

 

Безопасност при пътуване

Нашият най-голям приоритет е безопасността и сигурността на гостите отседнали в хотела, както и на персонала ни. В тази връзка взимаме най-стринките мерки и високи стандартни за хигиена и почистване. В следствие на разпространяването на заплахата от Корона вирус още преди извънредното положение ние взехме много допълнителни мерки, препоръчвани от здравните организации, за да може хигиената в хотела да е на възможно най-добро ниво.

 

Актуализация / 28/05/2020 /: В момента в курорта се предлагат следните услуги и съоръжения:

  • Настаняване в хотелa / предварителна резервация е задължителна | хотелът не приема гости без резервация /
  • Голф игрището и зоната за тренировки
  • Ресторант Le Passage за закуска и вечеря а-ла-карт или на сет меню за гости на полупансион или All inclusive
  • 19th Hole Bar и Grill за обяд а-ла-карт или по меню на сет меню за гости на полупансион или All inclusive
  • Закрит отопляем басейн с минерална вода
  • Шезлонги и чадъри около открития басейн
  • Тенис кортове
  • Футболно игрище
  • Колела под наем
  • Масажи и СПА процедури
  • Рум сервиз

* За всички услуги и съоръжения е необходима предварителна резервация поне 24 часа, така че броят на хората, които ги използват, да може да бъде контролиран

Сега бихме искали да ви обясним какво биха означавали тези мерки за вас от вашата резервация до напускането:

  • На рецепцията ние сме поставили плексигласови прегради, които да защитават вас и нашите служители.
  • Въвеждаме използването на маски и ръкавици за персонала, когато е необходимо и препоръчително
  • Всеки служител, доставчик или външен представител на компанията, когато влиза в хотела, се подлага на проверка на температура
  • Ключ картите за стаите, химикалки и подобни предмети ще бъдат дезинфекцирани след всяка употреба
  • Мебелите в лоби зоната и всички общи части в хотела са пренаредени с цел предоставяне на по-голямо отстояние.
  • Нашите асансьори трябва да се използват от максимум двама души едновременно.
  • Почистваме и дезинфекцираме отново и отново: Затягаме циклите на почистване в нашия хотел и още по-внимателно и редовно дезинфекцираме всички повърхности като парапети, бутоните на асансьора и други често използвани повърхности в обществени зони. Честотата на почистване на общите части на хотела, включително: спа, конферентни зали, лоби, брави, асансьори, тоалетни в общите части и др., е завишена като се използва сертифициран болничен дезинфектант.
  • В общите зони ще намерите дезинфектанти.
  • В стаите за гости сменяме всички информационни документи, като например менюто на мини бар, след всеки гост. От съображения за хигиена не използваме хотелски брошури, флаери и карти на града. Можете да намерите тази информация на нашия уебсайт или като се обадите на нашите служители.
  • Разбира се, ние дезинфекцираме предмети като дистанционното управление на телевизора и сешоар след всеки гост.
  • Задължително служителите ни носят маска. Ние също го препоръчваме и на вас за ваша собствена безопасност.
  • Ние съхраняваме и приготвяме нашите храни и напитки в съответствие с настоящите изисквания на HACCP и допълнителни официални препоръки относно безопасността на храните. Ние също така планираме да наблегнем на храненето на открито, като планираме достатъчно места на терасите на ресторантите.
  • Можете да се насладите на нашата закуска в обичайното високо качество. В момента обаче не предлагаме бюфети и затова ви предлагаме селекция за стаята или опции по меню.
  • Моля, разберете, че поради правилата за разстояние, ние можем да предложим по-малко места в нашите ресторанти и затова ви молим да си запазите маса предварително.
  • Резервациите на маса са препоръчителни и за обяд и вечеря.
  • Силно ви молим да извършвате само безкасови плащания.
  • В нашия СПА център и фитнес център можете също да разчитате на подходящи условия за разстояние и засилени хигиенни мерки.
  • Известия в общите зони са налични за текущата ситуация и превантивните мерки, които можете да предприемате
  • Всички гости се наблюдават за признаци и симптоми на грип или настинка и при запитване е на разположение безконтактен термометър, ако искате да проверите температурата си
  • След като бъде въведена отново програмата за All-inclusive  бюфетите ще бъдат преработени и оборудвани в съответствие с официалните препоръки на СЗО и правителството
  • Някои съоръжения на хотела ще останат затворени до по-нататъшно уведомление
  • Има специална процедура за игра на голф игрището,
  • Шезлонги и чадъри на басейна и плажа ще бъдат пренаредени, за да позволят по-голямо отстояние един от друг
  • Хотелът ще работи с намален капацитет на стаите, до по-нататъшно уведомление, така че стаите да могат да бъдат оставени незаети поне за 24 часа след напускане на гостите 

В допълнение към всички тези мерки можем да ви уверим, че сме подготвени за спешна ситуация. От една страна, нашите служители са задължени да си стоят вкъщи с най-малките симптоми на заболяване. Също така, те инструктирани да следят за признаци на инфекция сред нашите гости и ако такива бъдат забелязани те ще се свържат с госта незабавно, ще го отделят в специална стая и ще се свържат с местните здравни власти. Затова, моля, не се колебайте да информирате нашия персонал, ако забележите някакви симптоми.

Ако в хотела действително се появи заболяване, всички мерки за опазване здравето на съответното лице и безопасността на всички останали хора в хотела са определени в нашия наръчник за спешни случаи и нашите служители са обучени съответно.

Разбира се, ние наблюдаваме текущата ситуация и адаптираме действията си спрямо нея.

  • В отговор на Коронавирус (COVID-19), комплексът може да поиска допълнителна документация от гостите, за да потвърди самоличността, маршрута на пътуване и друга подходяща информация.
  • В отговор на Коронавирус (COVID-19), в момента в имота се прилагат допълнителни мерки за безопасност и дезинфекция.
  • Някои от съоръженията и услугите за хранене и напитки в хотела могат да бъдат ограничени или недостъпни поради Коронавирус (COVID-19).
  • В отговор на Corona Virus (COVID-19), комплексът предприема стъпки, за да защити безопасността на гостите и персонала. В резултат на това някои услуги и удобства могат да бъдат с намалено работно време или недостъпни.
  • В отговор на Corona Virus (COVID-19), комплексът има намалено работно време на рецепция.

Lighthouse Golf & Spa Hotel 5*, Балчик

Лайтхаус Голф и СПА хотел е част от голф комплекс, проектиран от прочутия голф играч Иън Ууснам. Той е разположен на красиво място край брега на морето в Балчик.

Хотелът е с изглед към морето и един от най-красивите пейзажи в района. Намира се близо до сградата на голф клуба, голф академията и пътя към пясъчните плажове.

Хотел Лайтхаус предлага луксозни стаи, суити и пентхауси, някои от които със собствени басейни. Всички включват модерно оборудване, климатик и балкон.

Хотелът е в непосредствена близост до терените около 12-та, 13-та и 14-та дупка, което позволява на всички гости да се наслаждават на панорамната гледка към голф игрището и играта на него.

Гостите могат също да се възползват от пълната гама услуги на хотелския комплекс - да съчетаят бизнес срещите с курс по голф или се отпуснат в спа центъра с площ 3 000 кв.м.

Удобствата се допълват от спортни и развлекателни съоръжения, включително 2 тенис корта и футболно игрище. В няколко различни ресторанта и бара се сервират разнообразни ястия от местната, международната, италианската и средиземноморската кухня.

Гостите на хотела могат да ползват безплатно спа съоръженията, сред които финландска сауна, турска баня, хидромасажна вана и фитнес център, както и отопляемия закрит басейн с минерална вода и открития басейн. До плажа пътува безплатен трансфер. На рецепцията могат да се резервират безплатно чадър и шезлонги, които се предоставят при наличност.

******************************

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ГОСТИ НА ХОТЕЛА - COVID-19

 

Безопасност при пътуване

Нашият най-голям приоритет е безопасността и сигурността на гостите отседнали в хотела, както и на персонала ни. В тази връзка взимаме най-стринките мерки и високи стандартни за хигиена и почистване. В следствие на разпространяването на заплахата от Корона вирус още преди извънредното положение ние взехме много допълнителни мерки, препоръчвани от здравните организации, за да може хигиената в хотела да е на възможно най-добро ниво.

 

Актуализация / 28/05/2020 /: В момента в курорта се предлагат следните услуги и съоръжения:

  • Настаняване в хотелa / предварителна резервация е задължителна | хотелът не приема гости без резервация /
  • Голф игрището и зоната за тренировки
  • Ресторант Le Passage за закуска и вечеря а-ла-карт или на сет меню за гости на полупансион или All inclusive
  • 19th Hole Bar и Grill за обяд а-ла-карт или по меню на сет меню за гости на полупансион или All inclusive
  • Закрит отопляем басейн с минерална вода
  • Шезлонги и чадъри около открития басейн
  • Тенис кортове
  • Футболно игрище
  • Колела под наем
  • Масажи и СПА процедури
  • Рум сервиз

* За всички услуги и съоръжения е необходима предварителна резервация поне 24 часа, така че броят на хората, които ги използват, да може да бъде контролиран

Сега бихме искали да ви обясним какво биха означавали тези мерки за вас от вашата резервация до напускането:

  • На рецепцията ние сме поставили плексигласови прегради, които да защитават вас и нашите служители.
  • Въвеждаме използването на маски и ръкавици за персонала, когато е необходимо и препоръчително
  • Всеки служител, доставчик или външен представител на компанията, когато влиза в хотела, се подлага на проверка на температура
  • Ключ картите за стаите, химикалки и подобни предмети ще бъдат дезинфекцирани след всяка употреба
  • Мебелите в лоби зоната и всички общи части в хотела са пренаредени с цел предоставяне на по-голямо отстояние.
  • Нашите асансьори трябва да се използват от максимум двама души едновременно.
  • Почистваме и дезинфекцираме отново и отново: Затягаме циклите на почистване в нашия хотел и още по-внимателно и редовно дезинфекцираме всички повърхности като парапети, бутоните на асансьора и други често използвани повърхности в обществени зони. Честотата на почистване на общите части на хотела, включително: спа, конферентни зали, лоби, брави, асансьори, тоалетни в общите части и др., е завишена като се използва сертифициран болничен дезинфектант.
  • В общите зони ще намерите дезинфектанти.
  • В стаите за гости сменяме всички информационни документи, като например менюто на мини бар, след всеки гост. От съображения за хигиена не използваме хотелски брошури, флаери и карти на града. Можете да намерите тази информация на нашия уебсайт или като се обадите на нашите служители.
  • Разбира се, ние дезинфекцираме предмети като дистанционното управление на телевизора и сешоар след всеки гост.
  • Задължително служителите ни носят маска. Ние също го препоръчваме и на вас за ваша собствена безопасност.
  • Ние съхраняваме и приготвяме нашите храни и напитки в съответствие с настоящите изисквания на HACCP и допълнителни официални препоръки относно безопасността на храните. Ние също така планираме да наблегнем на храненето на открито, като планираме достатъчно места на терасите на ресторантите.
  • Можете да се насладите на нашата закуска в обичайното високо качество. В момента обаче не предлагаме бюфети и затова ви предлагаме селекция за стаята или опции по меню.
  • Моля, разберете, че поради правилата за разстояние, ние можем да предложим по-малко места в нашите ресторанти и затова ви молим да си запазите маса предварително.
  • Резервациите на маса са препоръчителни и за обяд и вечеря.
  • Силно ви молим да извършвате само безкасови плащания.
  • В нашия СПА център и фитнес център можете също да разчитате на подходящи условия за разстояние и засилени хигиенни мерки.
  • Известия в общите зони са налични за текущата ситуация и превантивните мерки, които можете да предприемате
  • Всички гости се наблюдават за признаци и симптоми на грип или настинка и при запитване е на разположение безконтактен термометър, ако искате да проверите температурата си
  • След като бъде въведена отново програмата за All-inclusive  бюфетите ще бъдат преработени и оборудвани в съответствие с официалните препоръки на СЗО и правителството
  • Някои съоръжения на хотела ще останат затворени до по-нататъшно уведомление
  • Има специална процедура за игра на голф игрището,
  • Шезлонги и чадъри на басейна и плажа ще бъдат пренаредени, за да позволят по-голямо отстояние един от друг
  • Хотелът ще работи с намален капацитет на стаите, до по-нататъшно уведомление, така че стаите да могат да бъдат оставени незаети поне за 24 часа след напускане на гостите 

В допълнение към всички тези мерки можем да ви уверим, че сме подготвени за спешна ситуация. От една страна, нашите служители са задължени да си стоят вкъщи с най-малките симптоми на заболяване. Също така, те инструктирани да следят за признаци на инфекция сред нашите гости и ако такива бъдат забелязани те ще се свържат с госта незабавно, ще го отделят в специална стая и ще се свържат с местните здравни власти. Затова, моля, не се колебайте да информирате нашия персонал, ако забележите някакви симптоми.

Ако в хотела действително се появи заболяване, всички мерки за опазване здравето на съответното лице и безопасността на всички останали хора в хотела са определени в нашия наръчник за спешни случаи и нашите служители са обучени съответно.

Разбира се, ние наблюдаваме текущата ситуация и адаптираме действията си спрямо нея.

  • В отговор на Коронавирус (COVID-19), комплексът може да поиска допълнителна документация от гостите, за да потвърди самоличността, маршрута на пътуване и друга подходяща информация.
  • В отговор на Коронавирус (COVID-19), в момента в имота се прилагат допълнителни мерки за безопасност и дезинфекция.
  • Някои от съоръженията и услугите за хранене и напитки в хотела могат да бъдат ограничени или недостъпни поради Коронавирус (COVID-19).
  • В отговор на Corona Virus (COVID-19), комплексът предприема стъпки, за да защити безопасността на гостите и персонала. В резултат на това някои услуги и удобства могат да бъдат с намалено работно време или недостъпни.
  • В отговор на Corona Virus (COVID-19), комплексът има намалено работно време на рецепция.

Контакти

Контакти

тел/факс: 042/636-640

мобилен: 0888/295-358

e-mail: office@nvtours.bg

Национален телефон: 0 700 10 027

Facebook